maandag 4 februari 2013

Trots

Alles begint op zijn plaats te vallen, San gaat goed op school, net als Rik en Koen. Met mij gaat het ook uitstekend, al het solliciteren en netwerken begint zijn vruchten af te werpen.
We voelen ons steeds meer op ons gemak, er komt ruimte voor ontspanning en het besef dat we het toch echt hebben gedaan! Geemigreerd naar Canada, ons droomland, en we doen het gewoon maar "eventjes".

Ik ben heel trots op mijn gezin, als vader op Rik, ik zie hem groeien (zowel fysiek als mentaal), wat een geweldige jongen is het. Ik ben onder de indruk over zijn aanpassingsvermogen, zijn leerprestaties en zijn passie voor de nieuwe sporten die hij heeft ontdekt. Een hele lieve en knappe kerel!
En onze Koen, ik ben natuurlijk ook trots op hem, ook hij past zich zonder te mopperen aan. Hij doet het heel goed op school en ik hoor hem nooit over het feit dat nu het Engels de eerste taal is. Als je hem nu hoort praten met zijn vrienden dan hoor je een zelfverzekerde jongen. Hij houdt van het voetballen en krijgt steeds meer vrienden. Een hele lieve vent met veel humor!
En Susanne, ik geef het je te doen. Eerst je opleiding in Nederland versneld doen, dan te horen krijgen dat je opleiding in Canada niet wordt erkend, en nu alles en meer over te moeten doen in een andere taal. Ze zit als enige Europese op deze opleiding en ik maak een diepe buiging voor haar, RESPECT! Altijd opgewekt, positief, de drijvende kracht achter ons gezin. Een mooie en lieve vrouw die weet wat ze wil, het beste voor haar gezin. Met zo'n vrouw kun je de hele wereld aan.

Ja, we kunnen de hele wereld aan, ik ben beretrots op mijn gezin. En iedereen mag dat weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten