donderdag 12 december 2013

Van alles en nog wat.

We beginnen met het Alberta weerbericht; momenteel overdag -18 en sneeuw, heel veel sneeuw. De vooruitzichten zijn koud en nog veel meer sneeuw. Alleen het komend weekend wordt het mild en dan weer huppetee de vrieskou in. Het sneeuw schuiven wordt steeds moeilijker, de sneeuwhopen naast de oprit en in de tuin worden steeds hoger, op sommige plaatsen inmiddels al zo'n anderhalve meter..........Rik is blij met het weerbericht want dit betekent voor hem geld (heel veel geld) verdienen. Ongelooflijk wat die Canadezen willen betalen voor een schone oprit en stoep.
San en ik doen het lekker zelf, een grote oprit en zo'n 50 meter stoep.........

Het was weer een drukke week, ik heb inmiddels mijn eerste diensten achter de rug. Wat een enorme gevangenis, ik mag er niet teveel over zeggen maar ik moet er behoorlijk aan wennen.
San is weer ziek geworden en mocht 48 uur niet naar het verzorgingshuis voor haar praktijkstage. Vandaag is ze weer begonnen en voelt ze zich weer goed, hopelijk is het virus nu weg.
Morgen nog een half dagje en dan is onze San 3 weken vrij, ze weet waarschijnlijk niet wat haar overkomt. Helaas is dit haar voorlopig laatste vakantie want hierna moet ze in een keer door tot het einde van de opleiding in augustus. Ik snak ook wel een beetje naar een vrije dag, heb er al 0 gehad sinds april. Hopelijk komt mijn vaste aanstelling snel, hierbij ook het recht op vrije dagen, pensioen en noem maar op. Even voor de duidelijkheid, ik klaag niet maar zal vooral heel opgelucht zijn.

Verder niet veel nieuws onder de "zon".

1 opmerking:

  1. Hallo daar .Frenk gefeliciteerd!geweldig dat je alles gehaald hebt.maar ja vakantie zit er dus nog niet in.Susan hoe ga jij het volhouden tot augustus geen vakantie. Helaas kan ik de foto's van de beëdiging van Frenk niet downloaden, zowel op mijn laptop ,i -pad of mobiel .het lukt me niet.ik vind het wel jammer maar helaas. Wij hadden weer een goede omzet op de kerstmarkt. De nieuwe bewoners in het huis van de VISBOER woner er ook .Het zijn tenminste normale mensen.Mevr. Dekker is op eigen verzoek naar de De Lugte in Driehuis gegaan.Het bevalt haar goed en zij mocht haar hondje ook meenemen.De kinderen hebben de rest van haar huis leeg gehaald. Je wilt niet weten wat er allemaal uit is gekomen.Twee grote laadbakken vol .Zij heeft er 56 jaar gewoond en nooit iets weg gedaan.Wat een troep. ! Susan of Frenk laat even weten of het nog steeds allemaal goed aankomt.Wij wensen julie fijne kerstdagen en vooral een heel gezond 2014! Groetjes en een dikke knuffel van ons.

    BeantwoordenVerwijderen