zondag 10 november 2013

herfst/winter

Zo, de overgang van de herfst naar de winter hebben we nu ook mogen ervaren. In een woord samengevat, abrupt........  De temperatuur is naar beneden gedoken en de sneeuw die onlangs is gevallen is ook blijven liggen, waarschijnlijk tot mei........ Vandaag is het -10 en er ligt er inmiddels zo'n 15 cm sneeuw. Gisteren is Frank een stuk gaan rijden met Rik achter het stuur, hij weet inmiddels dat in de sneeuw rijden "ietsje" anders is.......
Rik en Koen helpen ons gelukkig goed met het sneeuw schuiven, dat is hier overigens verplicht, doe je dit niet dan krijg je een bekeuring. In Nederland staat dit geloof ik ook in de APV maar wordt er niet echt op gehandhaafd.......

Vanmorgen zijn we met zijn vieren naar Smitty's geweest voor een heerlijke brunch. Veel eieren, bacon, pannekoeken, enz.


Goed voor de lijn......aan de andere kant mogen we zeggen dat we het zo giga druk hebben dat we eerder afvallen dan aankomen. We zullen jullie niet vervelen met onze studies enzo, laten we maar gewoon zeggen dat we op schema liggen en dat alles hier goed gaat (op wat heimwee van de jongens na). Rik zijn vriendin Morgan heeft haar rijbewijs gehaald en haalde afgelopen vrijdag Rik op voor een romantisch diner en gisteren had Rik een feestje. Koen stort zich helemaal op het voetbal, hij blinkt uit als keeper en heeft inmiddels grote indruk gemaakt, niet alleen bij zijn eigen team maar ook van de tegenstanders, hier klappen zelfs de ouders voor Koen



2 opmerkingen:

  1. Is de sneeuw niet erg vroeg in Canada? Nog twee weken en dan zitten jullie er al weer een jaar. De tijd vliegt voorbij. Ik las dat Rik aan de verkering is, leuk hoor en Koen is dus de keeper in het elftal. Had ik je geschreven dat je de groetjes moet hebben van Leontien? Ook de groetjes van mijn lieve collega Fiona, daar heb ik nog steeds leuk contact mee. Maar ook met Sjoerd.Van Lia hoor ik niets meer van ,volgens is ze een beetje gek. Ze komt ook bijna nooit meer bij de ballon. Dan niet. Met Frenk en jou ook alles goed? Tot het volgende bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto van ik schat zo'n luttele 2000 Kcalletjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen