vrijdag 27 september 2013

Herfst

Vandaag een dag vrij van school. Frenk vroeg ( 6 uur ) naar zijn werk en om de jongens eens te verwennen heb ik ze met de auto naar school gebracht dus konden ze een half uurtje langer blijven liggen. Wat was het mooi buiten. St Albert heeft veel bomen en een lang gerekt park met daardoor heen lopend de Sturgeon river. De bedoeling was om meteen aan mijn huiswerk te gaan want mijn midterm examens staan voor de deur. Voor half november heb ik 3 assignments,  6 midterm exams, 2 final exams en een groot praktijkexamen om mijn nursing skills te tonen in een nagemaakte ziekenhuissetting. Dus ik kan aan de bak. Maar het was zo mooi buiten dat ik eerst besloot te gaan genieten van de omgeving en wat mooie herfstfoto's te maken. Aan het eind van mijn fotoshoot werd ik nog even vergezeld door een eekhoorn. Hij bleef geduldig op de tak zitten zodat ik dichterbij kon komen om een foto te maken. Het was vanmorgen 1 graad boven nul en de nachten zijn dus al behoorlijk koud. Maar overdag een graad of 15/16 met volop zon. Ziehier de foto's.








1 opmerking:

  1. Mooi hoor. Succes met je examens. Gaat vast weer lukken.
    Groetjes Pascal

    BeantwoordenVerwijderen